קירות טיפוס בירושלים

קירות טיפוס בירושלים

מה זה קיר טיפוס ירושלים?

מטפסים מיומנים נוסעים לעיר הבירה, ירושלים, כדי להתמודד עם פסגות חדשות ולטפס על קירות גדולים, גבוהים, תלולים מאוד, בשיטות טכניות ששמורות למטפסים מיומנים, שלוקח להם יותר מיום אחד להגיע לפסגה.

מטפסים אלו בקיאים בשיקולים לוגיסטיים מסיביים ויודעים להתמודד עם אתגרים מיוחדים בסביבה קיצונית. הניסיון שלהם חיוני להשגת המטרות, אך מה בדיוק צריך כדי להצליח לטפס על קיר טיפוס ירושלים? במאמר זה נסביר לכם.

כמה זמן מטפסים?

קיר טיפוס הוא חומה גדולה מיוצרת גרניט מונולית ודורשת טיפוס מהיר בפרק זמן של קצת יותר משעתיים. יחד עם זאת, רוב המטפסים זקוקים לשלוש עד חמש שעות על מנת להגיע למעלה.

חלק מהקירות הגדולים יכולים לקחת יממה, במיוחד אם המטפסים אינם מיומנים או שאינם מכירים היטב את פני השטח של הקיר. במקרים אלו התהליך איטי הרבה יותר מאשר טיפוס על מסלולים שנקבעו מראש.

גישה מקצועית היא קרקע האימונים הטובה ביותר להתמחות בקיר טיפוס ירושלים. מטפסים מחדדים את הכישורים הטכניים שלהם כאל לפני שהם מתמודדים עם תרגילים מורכבים יותר ומטרות מרוחקות יותר, כמו שעושים מטפסים ברחבי העולם, על קירות טיפוס בפטגוניה, הימלאיה ואנטארטיקה.

שימוש בטקטיקות טיפוס של המקצוענים

זה מה שבאמת עוזר לכם כאן, כי ברגע שאתם מפסיקים לנוע, הקור הירושלמי עלול לשתק אתכם, במיוחד אם הגעתם לפסגה. השגת הפסגה של קיר טיפוס ירושלים מאפשרת לכם לעבור לטיפוס על קירות גבוהים יותר שקיימים בכל העולם, שכל אחד מהם מאופיין במצבים קיצוניים.

מטפסים מקצועיים שעוברים מסלולים של קירות טיפוס גדולים, מתמחים במגוון טקטיקות שמאפשרות להם לשרוד את טיפוס שנמשך מעבר ליממה. הם משתמשים בחבלים ובגלגלות על מנת לגרור את הציוד המלא העמיד, את המזון והמים, ולפעמים גם כסף.

מטפסים מיומנים זקוקים לציוד מקצועי ולהקפיד לשתות שפע מים בתדירות גבוהה, כדי להימנע מסכנת ההתייבשות.

מנוחה נכונה בטיפוס מעבר ליממה

במהלך טיפוס על קיר גדול, המטפסים יכולים להקים מחנה בלילה על משטח קליל עם ציוד מאולתר של אוהלים שנמתחים על פסי אלומיניום מתקפלים, ומארג ניילון מתוח. זהו מלבן קטן, אבל הוא גדול מספיק לאפשר לשני מטפסים לשכב לנוח.

 

רוצים להתייעץ?

גלילה לראש העמוד