קיר טיפוס לילדים

קיר טיפוס לילדים

איפה אפשר לשחק עם הילדים על קירות טיפוס מקצועיים?

    • פנטופיה סניפים ב: ראשון לציון / כפר סבא / חיפה לאתר הבית שלהם: https://funtopiaworld.com
    • איי-קליימב סניף: ראשון לציון אתר הבית שלהם: http://iclimb.co.il

למרות שכולנו מרגישים לפעמים כמו ילדים כשאנחנו מטפסים על קירות טיפוס, בתכל'ס, מדובר במשהו מאוד גופני עם המון מאמץ וריכוז, ולמרות זאת, אכן יש בזה משהו מאוד "משחקי" ולכן אנחנו גם נהנים מזה כולנו בצורה הרבה יותר מובהקת.

אז אם יש משהו כזה "משחקי" שלוקח לנו את הכושר צעד אחד קדימה, למה שלא ניתן גם לילדים שלנו ליהנות באותה מידה, גם ילדים אוהבים לטפס, הכל עניין של "איפה וכמה". קיר טיפוס לילדים זה לא משחק פשוט, אבל בהחלט משחק מאתגר עבורם. ילדים אוהבים מאוד לטפס על המיטה שלהם, על עצים בחוץ, מה ההבדל בין הטיפוסים האלו? הבטיחות!

המשחק עם הכי הרבה בטיחות

לכל ילד יש את החלום לראות הר שהוא יוכל לכבוש, ולכן, קירות טיפוס זה המשחק האהוב על לא מעט ילדים (שכמובן מכירים את הנושא). קיר טיפוס לילדים יכול להיות החל מגיל 8 (שנים), בזמן שהם מבינים אותנו ואנחנו אותם וכמובן, מבינים בדיוק מה מסוכן, מה מותר ומה אסור. למרות שקשה מאוד "לרמות" את המערכת ולנסות לעבור את המכשולים בקירות בצורה אחרת, עדיין, יש לכל ילד משגיח / מורה כזה או אחר מהמגרש של הקירות על מנת לעזור לו לעבור את המכשולים. אחד הדברים היפים שאפשר לראות בכל המתחמים האלו זה דבר אחד בטוח – נחישות. כל ילד רוצה לראות את ההר ולכבוש אותו, הכל שאלה של כמה זמן ייקח לו עד שהוא יצליח לעבור את כל המכשולים.

רוצים להתייעץ?

גלילה לראש העמוד