קירות טיפוס בחיפה

קירות טיפוס בחיפה

קיר טיפוס חיפה: איך זה עובד?

קירות טיפוס נבנו במקור כדי לאפשר למטפסים להתאמן ולהמשיך לטפס גם בחודשי החורף הקרים, או באזורים שבהם טיפוס חוצות היה קשה לביצוע. בערים גדולות בעולם יש קירות טיפוס מסחריים המאפשרים לאוכלוסיית המטפסים השבויים בקסם הספורט המיוחד הזה, להמשיך את פעילותם.

קיר טיפוס פנימי הפך במהלך השנים האחרונות לפופולארי, והיום אנשים רבים משתמשים בקירות טיפוס על מנת להישאר בכושר, לפגוש חברים, ולפתח את מיומנויותיהם. אנשים רבים שמעולם לא טיפסו על קירות בחוץ, פונים לאימונים על קיר טיפוס חיפה, כסוג של כושר אנכי ומגניב!

טיפוס הוא גם אחת הקטגוריות שתופיע לראשונה באולימפיאדת טוקיו 2020, מה שמסביר את הפופולריות הגוברת והולכת של ספורט זה.

טיפוס בכל הרמות

מטפסים מוכשרים שיודעים כיצד להשתמש בחבלים ובציוד הניתנים על ידי הצוות של קיר טיפוס חיפה, יכולים להירשם לפעילות זו ולטפס ללא השגחה. מטפסים חדשים יכולים לטפס תחת פיקוח של איש צוות מיומן או לטפס תחת הדרכה של צוות המרכז או המדריכים המוסמכים.

טיפוס על קירות אפשרי לכל אדם מתחת לגיל 18 ללא השגחה, ברגע שהוכחה יכולתו ורמת הכושר שלו. אם אתם מעוניינים לשלוח את ילדיכם לטיפוס על קירות, מומלץ לבדוק את נטייתם לתחום ורמת הכושר הגופני שלהם.

הדרכה מקצועית לטיפוס על קירות

המדריכים הנמנים על צוות קיר טיפוס חיפה מקפידים על הקווים המנחים לבטיחות המטפסים ומציעים מגוון של קורסים מובילים המונחים על ידי צוות בעלי כישורים של טיפוס על קירות, וכן מציעים הדרכה וייעוץ למטפסים בעלי ניסיון.

ניתן לקבל גם שיעורי טיפוס חוצות בהנחיית מדריכים מקצועיים ומורשים, כדי להבטיח שהסטנדרטים המתאימים נשמרים.

בשורה התחתונה: טיפוס על קירות נגיש לכולם

טיפוס על קירות משתנה ממקום למקום ובחלק מהמקומות ניתן לטפס על קירות קטנים, ובמקומות אחרים הקירות הם מסחריים ועצומים, וממוקמים ברוב המקרים במבנים תעשייתיים ישנים או בבניינים קהילתיים.

כיום ניתן לטפס על קירות לא חבלים, ברמה נמוכה ובטיחותית. התחום הפך להיות פופולארי ותופס תאוצה עצומה, והוא נגיש לכל אחד ללא צורך בציוד, בחבלים או במיומנויות טיפוס.

 

רוצים להתייעץ?

גלילה לראש העמוד